Marika Secká

Bachelor's thesis

Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook

Marketing on social networks with a focus on Facebook.
Abstract:
Práce je věnována problematice sociálních sítí se zaměřením na Facebook a jeho využití k marketingovým účelům. Vysvětluje princip virálního marketingu. Obsahuje výčet metod, které mohou společnosti v rámci svých marketingových aktivit realizovat, s nimi spojené výhody a nevýhody. Nedílnou součástí práce jsou konkrétní příklady firem prezentujících se na Facebooku.
Abstract:
The work deals with an issue of social networks with a focus on Facebook and its use for marketing purposes. It explains the principles of viral marketing. It also contains a list of methods that companies can use in their marketing activities, and the associated advantages and disadvantages. Specific examples of companies represented on Facebook are an integral part of this work.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2013
  • Supervisor: Ing. Jan Panuš, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Secká, Marika. Marketing na sociálních sítích se zaměřením na Facebook. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní