Co se rozumí pod pojmem prestižní spotřeba v ČR – Bc. Michal Houdek
Bc. Michal Houdek
Bakalářská práce
Co se rozumí pod pojmem prestižní spotřeba v ČR
What does it mean "prestige consumption" in the Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Co se rozumí pod pojmem prestižní spotřeba v ČR“ zkoumá, co konkrétně je obsahem tohoto pojmu v kulturním prostředí České republiky. Práce se tedy zabývá analýzou prestižní spotřeby na území České republiky, a to se zaměřením na generační skupiny. V první části práce je prostor věnován vysvětlení tohoto pojmu a jsou zde uvedena také některá data z historie prestižní spotřeby …víceAbstract:
Bachelor thesis titled "What is meant by the prestigious consumption in the Czech Republic" examines what exactly is the content of this concept in the cultural environment of the Czech Republic. The thesis analyzes the prestigious consumption in the Czech Republic, with a focus on generational groups. The first part is a space dedicated to the explanation of this concept and are presented some data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tusin/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Family Gender Structure on Financial Asset Micro-investment Decisions: An Analysis of Urban-Rural Differences in the Context of Population-Level Gender Imbalance of Chinese Households (2011 - 2019)
Haiyang Xiong -
Analysis of gender wage differences and their determinants in the Czech Republic
Miriam Babjaková -
Generační rozdíly v rozhodování zákazníků při výběru dovolené
Karolína Konrádová -
Generační rozdíly v rozhodování zákazníků
Tereza Lorenzová -
Generační rozdíly v preferencích cestujících. Mění generace Y a Z mobilitní chování?
Laura Mašijová -
Generační rozdíly ve vnímání vybraných globálních hrozeb se zaměřením na environmentální bezpečnost
Růžena Kosíková -
Generační rozdíly ve výchově, vzdělávání a socializaci neslyšících
Monika Pořízková -
Generační rozdíly v subkultuře punk v ČR
Eva Hrabovská