Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C – Klára Rokosová
Klára Rokosová
Bachelor's thesis
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Evaluation of e-commerce (electronic trade) from the point of view of 4C marketing mix
Abstract:
Tato práce řeší hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C. Jde o způsob hodnocení jednotlivých složek marketingového mixu 4C: produkt, cena, distribuce a komunikace z pohledu zákazníků a v prostředí elektronických obchodů.Abstract:
This work deal with rating of eshops from the point of view of marketing mix 4C. It is way of rating every part of marketing mix 4C: price, product, distribution and communation - in eshops enviroment from costumers perspective.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12027/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2014
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Lucie Franclová -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Michal Rez -
Internetový marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Valérie Dědková -
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
David Böhm -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
Komunikační strategie pro elektronický obchod
Denisa Hanušová -
Elektronický obchod B2C v České republice
Štěpánka ŠEBESTOVÁ