Adriana Malíková

Master's thesis

Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image

Crisis Communication as an Opportunity for Building the Corporate image
Abstract:
Diplomová práce se zabývá krizovou komunikaci jako prostředek pro budování firemního image. Problematika je zkoumaná na specifickém případu značky Dedoles. Cílem práce je vytvořit novou krizovou komunikační strategii pro zkoumanou značku. Teoretická část definuje relevantní pojmy pro budování značky, marketingovou komunikaci a krizovou komunikaci. Praktická část analyzuje specifika krizové situace …more
Abstract:
The master's thesis deals with crisis communication as a means of building a corporate image. The issue is examined in the specific case of the Dedoles brand. The work aims to create a new crisis communication strategy for the investigated brand. The theoretical part defines relevant concepts for brand building, marketing communication and crisis communication. The practical part analyzes the specifics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Malíková, Adriana. Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe