Návrh marketingové strategie coworkingového centra Naše místo v Havířově – Bc. Michaela Pavlíková
Bc. Michaela Pavlíková
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie coworkingového centra Naše místo v Havířově
The Scheme of a Marketing Strategy in the Co-working Center "Naše místo" in Havířov
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací coworkingového centra Naše místo v Havířově. Teoretická část charakterizuje pojmy jako marketingový mix, strategický marketing, freelancer a coworking. Praktická část popisuje typy coworkingových center v České republice s důrazem na jejich marketingovou komunikaci a srovnává jedno vybrané s centrem Naše místo. Na základě porovnání a provedených …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on marketing communication of the coworking centre "Naše místo" in Havířov. The theoretical part characterizes terms such as marketing mix, strategic marketing, freelacer and coworking. The practical part describes types of coworking centres in the Czech Republic, emphasises their marketing communication and compares one of the centres with "Naše místo". On the grounds …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVLÍKOVÁ, Michaela. \textit{Návrh marketingové strategie coworkingového centra Naše místo v Havířově}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/gtgp3q/.
Jak správně citovat práci
Pavlíková, Michaela. Návrh marketingové strategie coworkingového centra Naše místo v Havířově. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová