Teaching English to Dyslexic Students – Kateřina Páchová
Kateřina Páchová
Diplomová práce
Teaching English to Dyslexic Students
Teaching English to Dyslexic Students
Anotace:
Tato práce zkoumá vztah mezi vzděláním budoucích učitelů angličtiny v České republice a výukou angličtiny jako cizího jazyka pro dyslektické studenty.Abstract:
This thesis examines the relation between the education of English teachers-to-be and teaching English as a foreign language to dyslexic students.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r77f3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. František Tůma, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
The Approach to Learners Diagnosed with dyslexia in ELT
Andrea Hanáčková -
Use of Teaching Aids in Teaching to Primary School Learners with Dyslexia
Pavla Nešpor Bellisová -
Teacher Development Cycles of Alternatively Certified TEFL Teachers: The Construction of Professional Development and Professional Identity of Teachers Working in the TEFL Industry
Ezra Anthony Howard