Martin BUBENÍČEK

Bakalářská práce

Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti

The client as a key factor of the bank success.
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti pojednává o vývoji bankovního trhu v České republice v 90. letech 20. století a to zejména v souvislosti s formováním bankovní klientely. Zabývá se faktorem spokojenosti, která je měřena několika ukazateli, které jsou pak hodnoceny ve vzájemné komparaci. Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena …více
Abstract:
This bachelor thesis named The client as the key factor of the bank success deals with the development of the banking market in the Czech Republic in the 90s of the 20th century especially in connection with the formation banks´ clients. It deals with the satisfaction factor which is measured by several indicators. These indicators are then evaluated and compared with each other. This piece of work …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Olga Faltejsková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUBENÍČEK, Martin. Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická