Martin BUBENÍČEK

Bachelor's thesis

Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti

The client as a key factor of the bank success.
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti pojednává o vývoji bankovního trhu v České republice v 90. letech 20. století a to zejména v souvislosti s formováním bankovní klientely. Zabývá se faktorem spokojenosti, která je měřena několika ukazateli, které jsou pak hodnoceny ve vzájemné komparaci. Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena …more
Abstract:
This bachelor thesis named The client as the key factor of the bank success deals with the development of the banking market in the Czech Republic in the 90s of the 20th century especially in connection with the formation banks´ clients. It deals with the satisfaction factor which is measured by several indicators. These indicators are then evaluated and compared with each other. This piece of work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Olga Faltejsková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BUBENÍČEK, Martin. Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická