Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti – Martin BUBENÍČEK
Martin BUBENÍČEK
Bachelor's thesis
Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti
The client as a key factor of the bank success.
Abstract:
Bakalářská práce s názvem Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti pojednává o vývoji bankovního trhu v České republice v 90. letech 20. století a to zejména v souvislosti s formováním bankovní klientely. Zabývá se faktorem spokojenosti, která je měřena několika ukazateli, které jsou pak hodnoceny ve vzájemné komparaci. Tato práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena …moreAbstract:
This bachelor thesis named The client as the key factor of the bank success deals with the development of the banking market in the Czech Republic in the 90s of the 20th century especially in connection with the formation banks´ clients. It deals with the satisfaction factor which is measured by several indicators. These indicators are then evaluated and compared with each other. This piece of work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Olga Faltejsková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUBENÍČEK, Martin. \textit{Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/gu75m4/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BUBENÍČEK, Martin. Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Financial management
Theses on a related topic
-
Pharmacovigilance Business Model - A DETAILED STUDY OF THE PHARMACEUTICALS FROM THE MANUFACTURER TO THE CUSTOMER
Yash Halvawala -
A comparative analysis of CRM systems in the Commonwealth of Independent States and the European Union innovation markets
Khangerey Aidossov -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Ester Bendová -
Management jakosti ve vztahu ke zvyšování spokojenosti zákazníka
Jan Hraba -
Využití mystery shoppingu v bankovnictví
Vojtěch BRABEC -
Analýza vývoje struktury bankovních výnosů komerčního bankovnictví v ČR
Anna Kondratyeva -
Bankovní sektor v České republice: nové produkty a inovace v bankovnictví ČR
Vít Latka