P: Když jsem se chtěl stát běláskem – BcA. Hiep Duong Chi
BcA. Hiep Duong Chi
Bakalářská práce
P: Když jsem se chtěl stát běláskem
P: That time I wished I was a Pierinae
Anotace:
Soubor fotografií je vizuální zkratkou pocitů, dojmů a strastí, se kterými se za svůj život jako dítě přistěhovalců setkávám. Na první pohled odlišný od zbytku většinové společnosti se musím stále vypořádávat s odsuzujícími pohledy, stigmaty a předsudky, i když jsem se v Česku narodil a vyrůstal. Pro můj dětský mozek bylo nesmírně těžké pochopit, že sem prostě nezapadám, nepatřím. V pubertě se pak …víceAbstract:
The collection of photographs is a visual shortcut to the feelings, impressions and hardships I have encountered in my life as a child of immigrants. At first glance different from the rest of mainstream society, I still have to deal with judgmental looks, stigmas and prejudices, even though I was born and raised in the Czech Republic. It was extremely difficult for a child's brain to understand that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/xttkh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
- Vedoucí: doc. Mgr. Josef Moucha
- Oponent: Mgr. Štěpánka Bieleszová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část:\nl{} Fotografie a současný divadelní plakát\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Katalog herců\nl{} b) výstavní soubor: Inscenovaná fotografie
Kateřina Bébrová -
Kabinet fotografie Jaromíra Funkeho
Adam Holubovský -
Hyperrealismus a jeho referenční povaha: Malba, inscenovaná fotografie a digitálně manipulované obrazy v letech 1970 – 2010
Barbora Linková -
Pokračování příběhu - inscenovaná fotografie
Bára KRAUSKOPFOVÁ -
Inscenovaná fotografie v současném umění
Iurii LADUTKO -
Inscenovaná fotografie ilustrující historické události
Kateřina SALAVOVÁ -
Inscenovaná portrétní fotografie
Monika GALGAŇÁKOVÁ -
Estetická specifičnost přímé a upravované fotografie
Věra Jandová