Návrh marketingové komunikace fitness pro ženy – Silvie Komendová
Silvie Komendová
Diplomová práce
Návrh marketingové komunikace fitness pro ženy
A Marketing Communication Design of Fitness for Women
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh optimální marketingové komunikace fitness pro ženy. V diplomové práci je charakterizován trh fitness, kde je popsáno posilování a psychologie žen v oblasti fitness, charakterizováno fitness Expreska,analyzováno makroprostředí a subjekty trhu fitness, kde nejdůležitější částí je analýza konkurence. Další kapitola, teoretická východiska marketingové komunikace, je …víceAbstract:
The aim of this thesis is the optimal marketing communication design of fitness for women. The thesis is characterized fitness market, where it is described strengthening and the psychology of women in fitness, characterized fitness Expreska, analyzed macroeconomic environment and subjects of market fitness, where the most important part is the analysis of competition. The next chapter, theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96671
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: Miroslav Merenda
- Oponent: Jiří Knopp
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
A Business Plan for Establishing a Fitness Centre in a Small Czech Town
Markéta Kučerová -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Podnikatelský plán na založení fitness centra s relaxační zónou a restaurací
Sandra Ďuricová -
A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc
Dominik Navrátil -
Marketingová strategie pro modernizaci fitness centra pro ženy
Martin Jelínek -
Podnikatelský plán: Založení fitness centra pro ženy
Anna Rubášová -
Marketingové aspekty provozu fitness centra pro ženy formou franchisingu
Ondřej Krajča -
Franchising jako forma podnikání v oboru fitness pro ženy
Martina Malá