Barbora Vítková

Diplomová práce

Hyundai Motor Manufacturing Czech a evropský trh

Hyundai Motor Manufacturing Czech and European market
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo popsat a zdůvodnit vstup firmy Hyundai Motor Company na evropský trh, popsat a přiblížit fungování prodejních a obchodních sítí firmy Hyundai Motor Manufacturing Czech a také ověřit úspěšnost marketingové strategie HMMC na evropských (českých) zákaznicích. Firma Hyundai Motor Company postavila výrobní závod v Nošovicích zejména z důvodu stále se zvyšující poptávky po autech …více
Abstract:
The diploma thesis has three main targets. To describe and give reasons why the firm Hyundai Motor Company entered the European market. To describe how sale and business network of company HMMC functions. To verify the success of HMMC's marketing strategy. Constantly increasing demand for cars Hyundai was the primary reason, why company HMC built subsidiary in Nošovice in Czech Republic. The decision …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2013
  • Vedoucí: Františka Müllerová
  • Oponent: Petr Vaněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34331