Návrh marketingové strategie ve vybrané lékárně – Bc. Věra Raclavská, BA (Hons)
Bc. Věra Raclavská, BA (Hons)
Master's thesis
Návrh marketingové strategie ve vybrané lékárně
Marketing Strategy Proposal in the Chosen Pharmacy
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie vybrané lékárny. Teoretická část je zaměřena na poznatky z odborné literatury v oblasti marketingu a jeho prvků a analýze marketingového prostředí. Část praktická obsahuje interní a externí analýzu vybrané lékárny. V další části je prezentován návrh marketingové strategie podložený informacemi získanými ze situační analýzy, SWOT analýzy …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the proposal of the marketing strategy of the selected pharmacy. The theoretical part is focused on the knowledge from the literature on marketing and its elements and the analysis of the marketing environment. The practical part includes internal and external analysis of the selected pharmacy. In the next part is presented a proposal of marketing strategy based on information …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Raclavská, Věra. Návrh marketingové strategie ve vybrané lékárně. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v lékárenství
Jana Bendová -
Využití sociálních sítí v lékárenství
Thuy Linh Nguyen -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková