Influencer jako nástroj budování image značky – Tereza Malinová
Tereza Malinová
Bachelor's thesis
Influencer jako nástroj budování image značky
Influencer as a tool of building image of brand
Abstract:
Tato bakalářská práce má zaměření na fenomén Influencerů a jejich vlivu na image značky i na ovlivnění chování spotřebitelů. Cílem práce je zjistit, zda má daný influencer vliv na budování image značky. V první části, a to teoretické části se nachází stručné uvedení hlavních aspektů, které jsou hlavní součástí daného tématu. V praktické části, je obsažena obsahová analýza, která je zaměřena na dané …moreAbstract:
This bachelor’s thesis has focus on the phenomenon of influencers and their influence on brand image as well as on influencing consumer behavior. The aim of the thesis is to see if the influencer has an impact on brand image building. In the first part, the theoretical part, there is a brief indication of the main aspects that are the main part of the topic. In the practical part, there is a content …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vjc49/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Mgr. Lenka Frýda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Vliv social media marketingu a influencerů na rozhodování spotřebitelů o koupi v Nigérii v segmentu kosmetického průmyslu
Olubukola Dona Sammy -
Social Media Marketing
Marco Antonio Alves Junior -
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketing a propagace státního hradu Pernštejn
Renáta Bednářová -
Marketing a propagace úpolových sportu v ČR
Tomáš Buchta -
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Pavel Egorov