Tereza Malinová

Bachelor's thesis

Influencer jako nástroj budování image značky

Influencer as a tool of building image of brand
Abstract:
Tato bakalářská práce má zaměření na fenomén Influencerů a jejich vlivu na image značky i na ovlivnění chování spotřebitelů. Cílem práce je zjistit, zda má daný influencer vliv na budování image značky. V první části, a to teoretické části se nachází stručné uvedení hlavních aspektů, které jsou hlavní součástí daného tématu. V praktické části, je obsažena obsahová analýza, která je zaměřena na dané …more
Abstract:
This bachelor’s thesis has focus on the phenomenon of influencers and their influence on brand image as well as on influencing consumer behavior. The aim of the thesis is to see if the influencer has an impact on brand image building. In the first part, the theoretical part, there is a brief indication of the main aspects that are the main part of the topic. In the practical part, there is a content …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Lenka Frýda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní