Zdenka Dvořáková

Bakalářská práce

Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti Vinařství Hevera

Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je využití nástrojů marketingového mixu ve vybrané soukromé společnosti Vinařství Hevera. Bakalářská práce se dělí na dvě části, kdy v teoretické části jsou vysvětleny pojmy z odborné literatury, strategické řízení firmy, SWOT analýza, vývoj marketingu, komunikační a marketingový mix a částečně vysvětlena typologie vín. V praktické části je popsán chod vinařství a aplikace …více
Abstract:
The topic of my Bachelor´s thesis is Marketing Mix tools utilisation in an opted company, Hevera Winery. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, there is an explanation of expert literature terms like strategic management, SWOT analysis, marketing development, communication and Marketing Mix. An incomplete clarification of typology of wines is included as well. In the empirical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/guwp1q/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.