Bc. Petra Krumpholcová

Diplomová práce

Social media as an effective instrument for business communication

Social media as an effective instrument for business communication
Anotace:
The thesis will focus on results of relationship between social media landscape and business communication, namely social media as an effective tool for business communication. However, to be able to delve into analysing the portrayal of business communication though social media and its effective tools, social media as marketing tool needs to be introduced and defined first. Secondly, the role of …více
Abstract:
The thesis will focus on results of relationship between social media landscape and business communication, namely social media as an effective tool for business communication. However, to be able to delve into analysing the portrayal of business communication though social media and its effective tools, social media as marketing tool needs to be introduced and defined first. Secondly, the role of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Šnajdar

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma