Snímání pohybu prstů na ruce s využitím ve virtuální realitě – Bc. Ondřej Kolesík
Bc. Ondřej Kolesík
Diplomová práce
Snímání pohybu prstů na ruce s využitím ve virtuální realitě
Finger Motion Sensing with Usage in Virtual Reality
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vývojem speciální rukavice pro snímání pohybu prstů na ruce s využitím v prostředí virtuální reality. V teoretické části práce je provedena rešerše na téma virtuální reality, její přínos a praktické využití. Dále jsou popsány softwarové nástroje, které jsou využity v praktické části práce - Unreal Engine a Arduino. V praktické části je navržena a vyrobena rukavice, která …víceAbstract:
This master's thesis focuses on the development of a special glove for tracking finger motion on the hand and its usage in virtual reality environments. In the theoretical part, research on virtual reality, its benefits, and practical usage is conducted. Furthermore, software tools used in the practical part of the work, such as Unreal Engine and Arduino, are described. In the practical part, a glove …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kolesík, Ondřej. Snímání pohybu prstů na ruce s využitím ve virtuální realitě. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační technologie / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Digitalizace, virtuální a rozšířená realita
Tomáš Masák -
Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu
Martin Zejda