Snímání pohybu prstů na ruce s využitím ve virtuální realitě – Bc. Ondřej Kolesík
Bc. Ondřej Kolesík
Master's thesis
Snímání pohybu prstů na ruce s využitím ve virtuální realitě
Finger Motion Sensing with Usage in Virtual Reality
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vývojem speciální rukavice pro snímání pohybu prstů na ruce s využitím v prostředí virtuální reality. V teoretické části práce je provedena rešerše na téma virtuální reality, její přínos a praktické využití. Dále jsou popsány softwarové nástroje, které jsou využity v praktické části práce - Unreal Engine a Arduino. V praktické části je navržena a vyrobena rukavice, která …moreAbstract:
This master's thesis focuses on the development of a special glove for tracking finger motion on the hand and its usage in virtual reality environments. In the theoretical part, research on virtual reality, its benefits, and practical usage is conducted. Furthermore, software tools used in the practical part of the work, such as Unreal Engine and Arduino, are described. In the practical part, a glove …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLESÍK, Ondřej. \textit{Snímání pohybu prstů na ruce s využitím ve virtuální realitě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Applied Informatics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/gv133j/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kolesík, Ondřej. Snímání pohybu prstů na ruce s využitím ve virtuální realitě. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / field:
Information Technologies / Software Engineering
Theses on a related topic
-
Aplikace virtuální reality v Unreal Engine
Pavel Zelený -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Digitalizace, virtuální a rozšířená realita
Tomáš Masák -
Vizualizace mračen bodů pomocí Unreal Enginu
Martin Zejda