Tomáš Otevřel
Master's thesis
Analýza pozice značky na trhu piva
Brand Position Analysis on the Beer Market
Anotácia:
Tématem diplomové práce je analýza pozice značky na trhu piva. Cílem práce je zjistit, jakou pozici v mysli zákazníků zaujímá značka Holba. V práci jsou nejprve popsána teoretická východiska řízení značky a charakteristika značky Holba. Výzkum byl realizován formou dotazníkového šetření. Z výsledků vyšlo najevo, že respondenti vnímají značku Holba jako tradiční, úspěšnou a kvalitní, ale také jako obyčejnou …viacAbstract:
The topic of this thesis is an analysis of a brand position on the beer market. The purpose of this thesis is to find out what kind of position does the brand Holba take in the minds of customers. In this thesis we firstly describe the theoretical basis of brand management and the characterization of the brand Holba. The research was executed in the form of a survey. The results showed that the respondents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143609
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedúci: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Psychologická vzdálenost a sémantický diferenciál jako možnosti měření postojů u žáků na základní škole a jejich komparace
Kristina THIELOVÁ -
Sémantický diferenciál jako jedna z možností zkoumání postojů žáků k chemii
Irena Patočková -
Sémantický diferenciál jako metoda zjišťování positioningu a jeho závislost na kontextuálních podmínkách
Dominika Petrová -
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
Aneta Teichmannová -
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
Aneta Teichmannová -
Trh s pivem V ČR a úloha minipivovarů
Anisa Nagina