Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o. – Zuzana Parfusová
Zuzana Parfusová
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Marketing mix of a company providing services – Czech Virus Gym s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá stávajícím marketingovým mixem vybrané společnosti poskytující služby. Jejím cílem je zpracování návrhů ke zlepšení využívání jednotlivých prvků marketingového mixu. Teoretická část vychází z odborné literatury a vysvětluje základní pojmy týkající se sledované problematiky. Praktická část je zaměřená na charakteristiku společnosti, analýzu stávajícího rozšířeného marketingového …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the existing marketing mix of the selected company providing services. Its aim is to develop proposals to improve the use of individual marketing mix elements. The theoretical section explains the basic concepts concerning the researched topic. The practical section focuses on company characteristics, analysis of existing extended marketing mix, macro and micro environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PARFUSOVÁ, Zuzana. \textit{Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/gv5lbl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Výkonnostní marketing na facebookovém profilu společnosti ESCUBE, s.r.o.
Iva Ambrosová -
Marketing strategy of VER ARI s.r.o. for the construction market
Veronika Chapaeva -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
The Plastic Age: Evaluation of Green Marketing Communication of Infiberry s.r.o. - Frusack
Lucie Stejskalová -
Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.
Radek Kučera -
Návrh marketingové strategie firmy mousemad, s.r.o.
Kristýna Smolíková -
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna