Pojetí rodiny v preprimární výtvarné edukaci – Barbora Sáblíková
Barbora Sáblíková
Bachelor's thesis
Pojetí rodiny v preprimární výtvarné edukaci
The Concept of Family in Pre-primary Art Education
Abstract:
Práce má teoreticko-empirický charakter a je rozdělena do dvou částí. Teoretická část sumarizuje poznatky o dětské kresbě obecně, faktorech, které dětskou kresbu v současné době ovlivňují a také se věnuje konkrétně kresbě rodiny. V empirické části práce byl proveden kvalitativně orientovaný výzkum. Data výzkumu byla získána prostřednictvím polostrukturovaných interview s učiteli mateřských škol. Následně …moreAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character and is divided into two parts. The theoretical part summarizes knowledge about children's drawing in general, factors that currently influence children's drawing, and also deals specifically with family drawing. Qualitatively oriented research was carried out in the empirical part of the work. Research data was obtained through semi-structured …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sáblíková, Barbora. Pojetí rodiny v preprimární výtvarné edukaci. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Příběhy skryté v obrazech - interpretace výtvarné tvorby autorky s autismem
Kamila Mourtadaová -
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Možnosti interpretace spontánního dětského výtvarného projevu s využitím kategorií psychologie písma a psychologického výkladu symbolů
Veronika Hamplová -
Interpretace spontánního dětského výtvarného projevu z hlediska psychologického výkladu symbolů
Veronika Hamplová -
Analýza vztahů výtvarného vyjádření emocí a jeho interpretace u žáků 5. tříd
Aneta ČECHOVÁ -
Současnost dětského spontánního výtvarného projevu
Karolina KUŽELOVÁ -
Faktory ovlivňující vnější projevy říje a zabřezávání klisen
Zuzana HOUŠKOVÁ -
Faktory ovlivňující emoční projev v rodném jazyce a ve druhém jazyce naučeném
Sabina JONUZI