Pojetí rodiny v preprimární výtvarné edukaci – Barbora Sáblíková
Barbora Sáblíková
Bakalářská práce
Pojetí rodiny v preprimární výtvarné edukaci
The Concept of Family in Pre-primary Art Education
Anotace:
Práce má teoreticko-empirický charakter a je rozdělena do dvou částí. Teoretická část sumarizuje poznatky o dětské kresbě obecně, faktorech, které dětskou kresbu v současné době ovlivňují a také se věnuje konkrétně kresbě rodiny. V empirické části práce byl proveden kvalitativně orientovaný výzkum. Data výzkumu byla získána prostřednictvím polostrukturovaných interview s učiteli mateřských škol. Následně …víceAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empirical character and is divided into two parts. The theoretical part summarizes knowledge about children's drawing in general, factors that currently influence children's drawing, and also deals specifically with family drawing. Qualitatively oriented research was carried out in the empirical part of the work. Research data was obtained through semi-structured …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sáblíková, Barbora. Pojetí rodiny v preprimární výtvarné edukaci. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Příběhy skryté v obrazech - interpretace výtvarné tvorby autorky s autismem
Kamila Mourtadaová -
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Možnosti interpretace spontánního dětského výtvarného projevu s využitím kategorií psychologie písma a psychologického výkladu symbolů
Veronika Hamplová -
Interpretace spontánního dětského výtvarného projevu z hlediska psychologického výkladu symbolů
Veronika Hamplová -
Analýza vztahů výtvarného vyjádření emocí a jeho interpretace u žáků 5. tříd
Aneta ČECHOVÁ -
Současnost dětského spontánního výtvarného projevu
Karolina KUŽELOVÁ -
Faktory ovlivňující emoční projev v rodném jazyce a ve druhém jazyce naučeném
Sabina JONUZI -
Faktory ovlivňující vnější projevy říje a zabřezávání klisen
Zuzana HOUŠKOVÁ