Analýza dopadu hudebních eventů pro vybrané nápojové značky – Ondřej Holas
Ondřej Holas
Diplomová práce
Analýza dopadu hudebních eventů pro vybrané nápojové značky
Impact Analysis of Music Events of Selected Beverage Brands
Anotace:
Diplomová práce poukazuje na to, jakým způsobem využívají některé nápojové společnosti hudební eventy ke komunikaci se zákazníky a jak event marketing přispívá ke zvyšování povědomí o značce v rámci široké veřejnosti. Teoretická část se zabývá marketingovou a komerční komunikací, dále je zaměřena na event marketing a jeho vztah ke značce. V praktické části analyzuji na základě vlastního výzkumu provedeného …víceAbstract:
The thesis Impact Analysis of Music Events of Selected Beverage Brands describes the way certain beverage companies use music events to communicate with customers and how event marketing contributes to raising public awareness. The theoretical part focuses on marketing and commercial communication and also on event marketing and its relation to a brand. In the practical part, which is based on a research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53043
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Lukáš Obdržálek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53043
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.