Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově – Bc. Michaela KOKOŠKOVÁ
Bc. Michaela KOKOŠKOVÁ
Master's thesis
Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově
Proce tvorby
Theme, concept and preconcept in art education
Abstract:
Co je vloženo do výsledné práce žáků? Jaké jsou jejich "skutečné" obsahy a jak je lze interpretovat? Jak rozpoznávat hodnotu práce a podle jakých kritérií posuzovat vztah mezi záměrem učitele a výsledkem práce žáků? Toto jsou otázky, na které jsem hledala odpovědi. Předmětem mé práce jsou různé stránky tvůrčího procesu se zdůrazněním bsahových transformací mezi námětem, prekonceptem a konceptem tvorby …moreAbstract:
What is inside of the student's work? What are they "real" content and how can we interpret them? How to recognize the value of their works and by witch criteria can we adjudicate the relationship between the teacher 's intention and the results of the student's work? These are the questions, which I was looking for the answers. The main subject of my thesis are different ways of the creative process …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOKOŠKOVÁ, Michaela. Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / VVJ
Theses on a related topic
-
Reflexe jako nástroj procesů rozvíjení didaktických znalostí obsahu
Jana Chocholatá -
Námet práce v českom sochárstve prelomu 19. a 20. storočia
Tereza Tomešová -
Problematika školství na Hlučínsku v letech 1920 – 1930 jako námět pro projektovou výuku
Táňa Klapcová -
Design obuvi v Československu po roce 1945. Model obuvi Prestige jako námět výstavy o historii a designu pro Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně
Magdaléna Trčálková -
Územní a populační vývoj obce Stará Bělá jako námět vyučovací hodiny
Šárka JURÁŇOVÁ -
Cenzura brněnského tisku v éře první československé republiky jako námět pro výuku
Kryštof Popelka -
Pobyt Rudé armády ve Zlíně v roce 1945 jako námět pro badatelskou výuku
Simona Ďurišová -
Umění českého porcelánu jako námět v estetické výchově
Karolína Blažková