Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově – Bc. Michaela KOKOŠKOVÁ
Bc. Michaela KOKOŠKOVÁ
Diplomová práce
Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově
Proce tvorby
Theme, concept and preconcept in art education
Anotace:
Co je vloženo do výsledné práce žáků? Jaké jsou jejich "skutečné" obsahy a jak je lze interpretovat? Jak rozpoznávat hodnotu práce a podle jakých kritérií posuzovat vztah mezi záměrem učitele a výsledkem práce žáků? Toto jsou otázky, na které jsem hledala odpovědi. Předmětem mé práce jsou různé stránky tvůrčího procesu se zdůrazněním bsahových transformací mezi námětem, prekonceptem a konceptem tvorby …víceAbstract:
What is inside of the student's work? What are they "real" content and how can we interpret them? How to recognize the value of their works and by witch criteria can we adjudicate the relationship between the teacher 's intention and the results of the student's work? These are the questions, which I was looking for the answers. The main subject of my thesis are different ways of the creative process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Jan Slavík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOKOŠKOVÁ, Michaela. Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / VVJ
Práce na příbuzné téma
-
Reflexe jako nástroj procesů rozvíjení didaktických znalostí obsahu
Jana Chocholatá -
Cenzura brněnského tisku v éře první československé republiky jako námět pro výuku
Kryštof Popelka -
Námet práce v českom sochárstve prelomu 19. a 20. storočia
Tereza Tomešová -
Pobyt Rudé armády ve Zlíně v roce 1945 jako námět pro badatelskou výuku
Simona Ďurišová -
Problematika školství na Hlučínsku v letech 1920 – 1930 jako námět pro projektovou výuku
Táňa Klapcová -
Design obuvi v Československu po roce 1945. Model obuvi Prestige jako námět výstavy o historii a designu pro Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně
Magdaléna Trčálková -
Územní a populační vývoj obce Stará Bělá jako námět vyučovací hodiny
Šárka JURÁŇOVÁ -
Umění českého porcelánu jako námět v estetické výchově
Karolína Blažková