Organizace výuky anglického jazyka na vybraném 2.stupni běžné základní školy a školy s daltonským plánem – Bc. Kristýna Pancová
Bc. Kristýna Pancová
Bachelor's thesis
Organizace výuky anglického jazyka na vybraném 2.stupni běžné základní školy a školy s daltonským plánem
Organization of english language education on chosen 2. grade of common basic school and school with dalton plan
Anotácia:
Ve své práci se zabývám pozorovatelnými rozdíly ve výuce anglického jazyka na běžné základní škole a na škole, kde se učí podle Daltonského plánu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické, kde popisuji organizaci výuky na tradiční škole, Daltonské škole a také výuku Aj na základní škole podle odborné literatury a empirické, ve které se věnuji již samotnému šetření, které jsem na daných …viacAbstract:
In my work I describe differences between english education on common basic school and english education on school, where Dalton plan is used. Work is divided into two main parts - toretical part, where I describe organization of traditional education and Dalton education and practical part, where my search is described.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b62h4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedúci: Mgr. Jan Kolář, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PANCOVÁ, Kristýna. \textit{Organizace výuky anglického jazyka na vybraném 2.stupni běžné základní školy a školy s daltonským plánem}. Online. Bakalárska práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/gvcuac/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výuky anglického jazyka na tradiční škole s výukou na waldorfské škole
Veronika Sokolářová -
Srovnání Montessori pedagogiky a tradiční výuky v prostředí základní školy
Alice Kasíková -
Podmínky výuky matematiky na 1. stupni tradiční základní školy a školy Montessori
Michaela MACHOVÁ -
Srovnání efektivity tradiční výuky ve školním prostředí a alternativního způsobu výuky v prostředí Městské knihovny a Městského muzea v Sedlčanech
Pavla Kinczerová -
Tradiční a alternativní škola se zaměřením na waldorfský typ výuky
Šárka JONÁKOVÁ -
Tradiční a alternativní škola se zaměřením na waldorfský typ výuky
Šárka JONÁKOVÁ -
Plán na podporu oživení Evropy - Recovery plan. Analyza evopských předpisů a jejich dopad do národního práva
Ivo Šťastný -
Business plan for the production of a mono-brand product
Kseniia Fedorishcheva