Veronika KREJČOVÁ

Bachelor's thesis

Eticky komplikovaná témata z pohledu pedagogů MŠ

Ethically complicated topics from the perspective of kindergarten educators
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na eticky komplikovaná témata ve vzdělávání a výchově z pohledu pedagogů MŠ. Cílem práce je zjistit, jak tato témata vnímají pedagogové z praxe a studentky posledního ročníku studia učitelství pro MŠ na FPE ZČU, a zároveň jak se cítí být na práci s těmito tématy připraveni. Práce se v teoretické rovině věnuje etickým otázkám, problematice smrti, rozvodu, rodinného zázemí …more
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on ethically complicated topics in education and upbringing from the perspective of kindergarten teachers. The aim of the thesis is to find out how these topics are perceived by practicing teachers and final year students of teaching for kindergarten at FPE ZČU, and also how they feel prepared to work with these topics. The theoretical work deals with ethical issues, death …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: MgA. Eva Gažáková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KREJČOVÁ, Veronika. Eticky komplikovaná témata z pohledu pedagogů MŠ. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Pre-Primary Teacher Education / Učitelství pro mateřské školy

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.