Challenges encountered by functionally illiterate consumers in the Kumasi metropolis, Ghana – Kwaku Kusi-Mensah
Kwaku Kusi-Mensah
Master's thesis
Challenges encountered by functionally illiterate consumers in the Kumasi metropolis, Ghana
Výzvy, s nimiž se setkali funkčně negramotní spotřebitelé v metropoli Kumasi, Ghana
Abstract:
Tato studie se zabývá tím, jak negramotnost ovlivňuje spotřebitele při navigaci na trhu, aby splnila své potřeby. Tyto účinky jsou zkoumány v metropoli Kumasi v oblasti Ashanti v Ghanu. Celkovým cílem práce je zkoumat problémy, s nimiž se uživatelé setkávají při navigaci na trhu. Výsledky ukazují, že funkční negramotní spotřebitelé v metropoli Kumasi čelí problémům při navigaci na trhu a že tyto problémy …moreAbstract:
This study is concerned with how illiteracy impact consumers when navigating through the market place to have their needs met.These effects are researched in the Kumasi metropolis in the Ashanti Region of Ghana. The overall goal of the thesis is to investigate the problems that functionally illiterate consumers encounter when navigating through the Marketplace.The results show that functionally illiterate …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68730
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2017
- Supervisor: Gina Cook
- Reader: Markéta Lhotáková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUSI-MENSAH, Kwaku. \textit{Challenges encountered by functionally illiterate consumers in the Kumasi metropolis, Ghana}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/gvf1x5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68730
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix nového podniku na příkladě kurzů grafického designu
Iana Salnikova -
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Martina Chládková -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová -
Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře
Dominika Zatloukalová