Marketingové aktivity vedoucí k úspěchu podniku v oblasti služeb – Ing. Jana Christelová Lamerová
Ing. Jana Christelová Lamerová
Bakalářská práce
Marketingové aktivity vedoucí k úspěchu podniku v oblasti služeb
Marketing activities leading to the Access of the organization of services
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tematikou marketingu služeb. První část práce se zaměřuje na specifika marketingu služeb. Zabývá se výkladem pojmů marketingový mix, strategie, marketingový výzkum, plánování, měření kvality, úspěch. Jsou zde charakterizovány jednotlivé vlastnosti služeb a popsán postup při strategickém marketingovém plánování. V druhé části práce uvádím vybrané metody získávání a analýzy …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of service marketing. The first part of the work focuses on the specifics of the service marketing. It explains terms such as marketing mix, strategy, marketing research, planning, quality measurement, success. The individual characteristics of services and the process for strategic marketing planning are described. In the second part of my work, I have presented selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nkzi6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Luděk Nezmar
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Marketing dopravní firmy na zahraničních trzích
Ondřej Vojík -
Autobusová doprava v cestovním ruchu
Michaela ŠTEIFOVÁ -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová