Ing. Jana Christelová Lamerová

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity vedoucí k úspěchu podniku v oblasti služeb

Marketing activities leading to the Access of the organization of services
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tematikou marketingu služeb. První část práce se zaměřuje na specifika marketingu služeb. Zabývá se výkladem pojmů marketingový mix, strategie, marketingový výzkum, plánování, měření kvality, úspěch. Jsou zde charakterizovány jednotlivé vlastnosti služeb a popsán postup při strategickém marketingovém plánování. V druhé části práce uvádím vybrané metody získávání a analýzy …more
Abstract:
This thesis deals with the topic of service marketing. The first part of the work focuses on the specifics of the service marketing. It explains terms such as marketing mix, strategy, marketing research, planning, quality measurement, success. The individual characteristics of services and the process for strategic marketing planning are described. In the second part of my work, I have presented selected …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Luděk Nezmar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance