Bc. Marie Langová

Diplomová práce

Branded Entertainment

Branded Entertainment
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem branded entertainment, která pojednává o nových trendech v dnešním marketingu. Podkladem pro její vypracování je soubor shrnutých informací ze zahraničních a zároveň místních zdrojů. Práce popisuje nové techniky s konkrétními příklady, zároveň analyzuje do hloubky projekt dokumentárních cyklů, na kterém konkretizuje využití nových technik branded entertainment. Záměrem …více
Abstract:
This desertation considers the topic branded entertainment while discusses new trends in today´s marketing. Foreign and local sources will be the main materials for comleting the final work. It all describes new techniques together with specified exumples and also analyzes in deeper way a project of documentary series. Project make more specific the new techniques of branded entertainment. The main …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace