Bc. Marie Langová

Master's thesis

Branded Entertainment

Branded Entertainment
Abstract:
Tato práce se zabývá tématem branded entertainment, která pojednává o nových trendech v dnešním marketingu. Podkladem pro její vypracování je soubor shrnutých informací ze zahraničních a zároveň místních zdrojů. Práce popisuje nové techniky s konkrétními příklady, zároveň analyzuje do hloubky projekt dokumentárních cyklů, na kterém konkretizuje využití nových technik branded entertainment. Záměrem …more
Abstract:
This desertation considers the topic branded entertainment while discusses new trends in today´s marketing. Foreign and local sources will be the main materials for comleting the final work. It all describes new techniques together with specified exumples and also analyzes in deeper way a project of documentary series. Project make more specific the new techniques of branded entertainment. The main …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication