Psychologické požadavky úspěšné komunikace účetních a daňových poradců s klienty – Ing. Eva Fuková
Ing. Eva Fuková
Bachelor's thesis
Psychologické požadavky úspěšné komunikace účetních a daňových poradců s klienty
Psychological requirements of successful communication of the auditors and tax consultants with their clients
Abstract:
Teoretický rozbor psychologických faktorů ovlivňujících obchodní jednání se zaměřením na problematiku účetního a daňového poradenství s hlavním důrazem na komunikační dovednosti. Praktické rady pro využívaní psychologie v této oblasti. Porovnání se zkušeností autora z praxe u poradenské firmy.Abstract:
Theoretical analysis of the psychological elements affecting dealing focused on problems of the auditor and tax consultancy with emphasis on communication skills. Practical suggestions for usage of the psychology in such a line of business. Comparing to practice of writer with her experience from the consultant firm.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.sting.cz/th/a891c/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2007
- Supervisor: PhDr. Maxmilián Strmiska
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Taxation
Theses on a related topic
-
Psychologie osobnosti daňového - účetního poradce
Michaela Zoubková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Rodina seniora jako sekundární klient pobytové sociální služby a komunikace s ní
Tereza Hlaváčová -
Možnosti komunikace klient-server v TOR sítích
Šimon Boškovič -
Veřejná správa a možnosti komunikace s klienty na příkladu městského úřadu Budišov nad Budišovkou
Marcela Prusková -
Efektivní komunikace ve veřejné správě
Petra Kubínová -
Komunikace s klienty nízkoprahových zařizení jako zdroj sebereflexe studenta s postižením v oboru pomáhajících profesí
Magdaléna Popovičová -
Muzikofiletická aktivita jako nástroj k rozvoji komunikace klientů NZDM s pracovníky služby
Klára Svobodová