Hornická tradice v obci Ratíškovice. Didaktické zpracování tématu projektovou výukou. – Bc. Markéta Čížková
Bc. Markéta Čížková
Diplomová práce
Hornická tradice v obci Ratíškovice. Didaktické zpracování tématu projektovou výukou.
Mining tradition in Ratíškovice village. Didactical application of the topic by project method of teaching.
Anotace:
Diplomová práce Hornická tradice v obci Ratíškovice. Didaktické zpracování tématu projektovou výukou pojednává o vývoji hornické tradice v obci a zároveň navrhuje, jak je možné toto téma zpracovat v hodině dějepisu využitím projektové metody. V první části se práce zabývá rozborem pojmu regionální dějiny nejen z hlediska obecného, ale také z hlediska uplatnění ve výuce dějepisu. Dále se v teoretické …víceAbstract:
Diploma thesis Mining Tradition in Ratíškovice village. Didactical application of the topic by project method of teaching discusses the development of mining tradition in the village and suggests how this topic can be treated in history lessons using the project method of teaching. The first part of the thesis deals with the analysis of the concept of regional history not only in general, but also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gzit3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Jireček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Mihola, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství dějepisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Projektová metoda ve výuce vlastivědy - "Židovské město Terezín"
Lucie Žáčková -
Využití projektové metody při výuce problematiky bitvy u Hradce Králové
Jan Juračka -
Projektová výuka regionálních dějin na příkladu obce Vnorovy
Kamila Vajdíková -
Využití projektové metody při výuce problematiky atentátu na Heydricha a heydrichiády na středních školách
Jan Juračka -
Využití projektové metody při výuce židovské problematiky na středních školách na příkladu města Svitavy
David Grolich -
Teaching the Present Perfect Using Project 4 Coursebook in the Time of Remote Learning
Zuzana Zlámalová -
Developing Speaking Skills Using the Project Textbook at Lower Secondary School
Anežka Bartoňková -
Student-created videos project to enhance speaking and writing skills at upper-secondary grammar school
David Dvořák