Strategická analýza společnosti Big Shock, s.r.o. – David Bartoš
David Bartoš
Bakalářská práce
Strategická analýza společnosti Big Shock, s.r.o.
Strategic analysis of Big Shock s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je navrhnout strategická doporučení pro společnost Big Shock s.r.o. tak, aby společnost udržela své přední postavení na trhu s energetickými nápoji a zlepšila svou konkurenceschopnost. Doporučení budou navržena pomocí nástrojů a metod strategické analýzy. Práce je skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou popsány metody a nástroje strategické analýzy …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to propose strategic recommendations for Big Shock s.r.o. so that the company maintains its leading position in the Czech energy drink market and improves its competitiveness. The recommendations will be proposed using the tools and methods of strategic analysis. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93666
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Pavel Mikan
- Oponent: Ladislav Tyll
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93666
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
Strategická analýza společnosti Big Shock, s.r.o.
Matyáš Havel -
Hodnocení finančního zdraví a ocenění společnosti Big Shock s.r.o.
Tomáš Fiala -
Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.
Radek Kučera -
Strategická analýza společnosti British American Tobacco (Czech Republic) s.r.o.
Hiep Vu -
Strategická a finančná analýza Red Bull ČR, s.r.o.
Matúš Mikuš -
Analýza marketingové komunikace společnosti Chomout s.r.o.
Terezie Rajtarová