Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding – Bc. Magda Frišová
Bc. Magda Frišová
Master's thesis
Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding
Communication Strategy of selected Company with Focus on Teambuilding
Abstract:
Předmětem diplomové práce je vytvoření komunikační strategie vybrané firmy se zaměře-ním na teambuilding. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, praktické a projektové. Teoretická část přináší teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace služeb, ko-munikační strategie a komunikačních nástrojů a teambuildingu. V druhé části jsou zpraco-vány analýzy a další části marketingového výzkumu …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to create a communication strategy of a chosen company specialized in the field of tourism and teambuilding events' organization. The work is di-vided in three parts: theoretical, research and project part. The theoretical part brings new theoretical findings in the fields of marketing communication of services, communication strategies and tools and teambuilding. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRIŠOVÁ, Magda. \textit{Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/gvvvpb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Frišová, Magda. Komunikační strategie vybrané firmy se zaměřením na teambuilding. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková