Daniela BACHOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří

Marketing awareness of utility china of Thun 1794 Ltd. in Klášterec nad Ohří
Abstract:
Podniková prodejna společnosti Thun 1794 a.s., výrobce užitkového porcelánu, nabízí široký sortiment tradičního, ale i moderního porcelánu. I když výrobní závod nemá marketingové oddělení je jeho snahou objem prodeje zvyšovat. Tato práce se zabývá komunikačními nástroji prodejny a vlivem města Klášterce nad Ohří "města porcelánu" na propagaci tradiční výroby. Cílem bakalářské práce je zhodnotit povědomí …more
Abstract:
The company store Thun 1794 a.s., a manufacturer of utility porcelain, offers a wide range of traditional and modern porcelain. Although the manufacturing plant does not have a marketing department, its efforts to increase sales volume. This thesis deals with the communication tools of the shop and the influence of the city of Klášterec nad Ohří "porcelain towns" on the promotion of traditional production …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BACHOVÁ, Daniela. Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management