Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří – Daniela BACHOVÁ
Daniela BACHOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří
Marketing awareness of utility china of Thun 1794 Ltd. in Klášterec nad Ohří
Anotácia:
Podniková prodejna společnosti Thun 1794 a.s., výrobce užitkového porcelánu, nabízí široký sortiment tradičního, ale i moderního porcelánu. I když výrobní závod nemá marketingové oddělení je jeho snahou objem prodeje zvyšovat. Tato práce se zabývá komunikačními nástroji prodejny a vlivem města Klášterce nad Ohří "města porcelánu" na propagaci tradiční výroby. Cílem bakalářské práce je zhodnotit povědomí …viacAbstract:
The company store Thun 1794 a.s., a manufacturer of utility porcelain, offers a wide range of traditional and modern porcelain. Although the manufacturing plant does not have a marketing department, its efforts to increase sales volume. This thesis deals with the communication tools of the shop and the influence of the city of Klášterec nad Ohří "porcelain towns" on the promotion of traditional production …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2018
- Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BACHOVÁ, Daniela. \textit{Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/gvznsh/.
Jak správně citovat práci
BACHOVÁ, Daniela. Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Kristýna Svobodová -
Podniková komunikace ve službách
Nicole Kratochvílová -
Moderní aplikace marketingové komunikace v podnikové praxi
Veronika Kozlíková -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace společnosti AXA assistance
Hrdinová Hrdinová -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová