Daniela BACHOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří

Marketing awareness of utility china of Thun 1794 Ltd. in Klášterec nad Ohří
Anotácia:
Podniková prodejna společnosti Thun 1794 a.s., výrobce užitkového porcelánu, nabízí široký sortiment tradičního, ale i moderního porcelánu. I když výrobní závod nemá marketingové oddělení je jeho snahou objem prodeje zvyšovat. Tato práce se zabývá komunikačními nástroji prodejny a vlivem města Klášterce nad Ohří "města porcelánu" na propagaci tradiční výroby. Cílem bakalářské práce je zhodnotit povědomí …viac
Abstract:
The company store Thun 1794 a.s., a manufacturer of utility porcelain, offers a wide range of traditional and modern porcelain. Although the manufacturing plant does not have a marketing department, its efforts to increase sales volume. This thesis deals with the communication tools of the shop and the influence of the city of Klášterec nad Ohří "porcelain towns" on the promotion of traditional production …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2018
  • Vedúci: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BACHOVÁ, Daniela. Marketingové povědomí o užitkovém porcelánu společnosti Thun 1794 a.s. v Klášterci nad Ohří. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management