Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů – Roman BĚLOHLÁVEK
Roman BĚLOHLÁVEK
Bachelor's thesis
Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů
Effective Radio Commercials Running Time
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá délkou, poměrem kreativity a tvrdého obchodního sdělení a s tím spojenou efektivitou rozhlasových reklamních spotů. V této oblasti stále přetrvávají polemiky, jak na straně jednotlivých rádií, tak i mediálních agentur a jednotlivých odborníků z reklamní branže. Cílem této práce je za pomoci výzkumných otázek v hloubkových rozhovorech, které vyjadřují názory odborníků …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the length, creativity and hard sell ratio and its related effectiveness. This sphere is typical by its ever-present controversy on the side of both particular radio stations and media agencies with individual advertising specialists. The aim of this thesis is with the aid of in-depth interviews representing expert attitudes of people involved in the area of broadcasting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BĚLOHLÁVEK, Roman. Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Využití hudby v dramaturgii a realizaci rozhlasového reklamního spotu
Michaela Ragulová -
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Daniel Pospěch -
Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Vendula Konvičková -
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Vendula KONVIČKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech
Markéta MACOUNOVÁ -
Reklama na internetu
Kateřina Zieglerová