Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů – Roman BĚLOHLÁVEK
Roman BĚLOHLÁVEK
Bakalářská práce
Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů
Effective Radio Commercials Running Time
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá délkou, poměrem kreativity a tvrdého obchodního sdělení a s tím spojenou efektivitou rozhlasových reklamních spotů. V této oblasti stále přetrvávají polemiky, jak na straně jednotlivých rádií, tak i mediálních agentur a jednotlivých odborníků z reklamní branže. Cílem této práce je za pomoci výzkumných otázek v hloubkových rozhovorech, které vyjadřují názory odborníků …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the length, creativity and hard sell ratio and its related effectiveness. This sphere is typical by its ever-present controversy on the side of both particular radio stations and media agencies with individual advertising specialists. The aim of this thesis is with the aid of in-depth interviews representing expert attitudes of people involved in the area of broadcasting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BĚLOHLÁVEK, Roman. Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití hudby v dramaturgii a realizaci rozhlasového reklamního spotu
Michaela Ragulová -
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Daniel Pospěch -
Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Vendula Konvičková -
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Vendula KONVIČKOVÁ -
Výslovnostní styly v mluvených rozhlasových reklamních spotech
Markéta MACOUNOVÁ -
Reklama na internetu
Kateřina Zieglerová