Komunikační strategie zahraniční neziskové organizace – Mgr. Barbara HORVÁTHOVÁ
Mgr. Barbara HORVÁTHOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační strategie zahraniční neziskové organizace
Communication strategy of foreign non-profit organisation Institudo Portugues da Juventude
Abstract:
Bakalárska práca skúma komunikačnú stratégiu neziskovej organizácie Instituto Portugu\^{e}s da Juventude v Portugalsku. Teoretická časť zhŕňa poznatky z oblasti neziskového sektoru v Českej republike, v Európskej únii a v Portugalsku, ako mieste pôsobenia vybranej organizácie. V praktickej časti sú teoretické znalosti aplikované na Instituto Portugu\^{e}s da Juventude a zanalyzované prostriedky komunikačnej …moreAbstract:
Bachelor work conducts the study of communication strategy of non-profit organization Instituto Portugu\^{e}s da Juventude in Portugal. Theoretical part considers the knowkedge from the fields of non-porfit sector in Czech republic, in European union and in Portugal, as a site of action of chosen organization. In a practical part is the theoretical knowledge applied to Instituto Portugu\^{e}s de Juventude …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Accessible from:: 11. 5. 2007
Identifier:
4802
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2007
- Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORVÁTHOVÁ, Barbara. \textit{Komunikační strategie zahraniční neziskové organizace} Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/gw31kt/. [cit. 2024-04-19].
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORVÁTHOVÁ, Barbara. Komunikační strategie zahraniční neziskové organizace. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Neziskové organizácie v cestovnom ruchu - analýza regiónu (návrh založenia "Multifunkčného kultúrneho centra" v obci Moravské Lieskové
Dušan Teska -
Komparácia právnej úpravy, účtovníctva a zdaňovania organizácií neziskového sektoru v Českej republike a v Slovenskej republike
Natália Uríková -
Dobrovoľníctvo v kultúre na príklade neziskovej organizácie v Nemecku
Petra Mesíková -
Marketing a neziskové organizace
Lucie Janíčková -
Komunikačná stratégia Nitrianskej komunitnej nadácie
Jana Poništová -
Dopady pandemie COVID-19 na český neziskový sektor
Radek Barabáš -
Neziskový sektor ve Francii: socioekonomický vývoj a trendy
Petra Linhartová -
Neziskový sektor v ekonomické teorii.
Jana Pospíšilová