Bc. Petr Takač

Bakalářská práce

Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace

Sponzoring as promotional tool in company
Anotace:
Téma mé bakalářské práce zní: “Sponzoring a jeho využití v propagaci organizace”. Jedním z cílů této práce je poukázat na stále vzrůstající význam sponzoringu v rámci komunikačního mixu. Stále více firem si v současné době vybírá tento typ komunikace s veřejností ke splnění svých marketingových cílů. V první části se věnuji formulování teoretických poznatků týkajících se vymezení sponzoringu, přičemž …více
Abstract:
The topic of my bachelor thesis is "Sponzoring as a promotional tool in company". One of the objectives of this work is to point out the increasing importance of sponsorship in the communications mix. It is precisely this type of communication with public which is currently being selected by more and more companies to meet their marketing objectives. In the first part of my thesis I focus on the formulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní