Bc. Jana Solčanská

Bakalářská práce

Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky

New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje důlěžitosti řízení vztahů se zákazníky a jeho novému fenoménu sociální řízení vztahů se zákazníky. Zákaznická spokojenost a zkušenost s firmou se stavá důležitou součástí firemní strategie. Evoluce sociálních médií je novou příležitostí jak zapojit zákazníka do firemní komunikace, získat jejich loajalitu a změnit je v takzvané spřízněné obhájce firmy. Poukazuje jak mohou …více
Abstract:
This thesis aims to explore the new way of understanding customer relationship management known as social customer relationship management. Customer satisfaction and experience has become a major factor in the corporate decision-making and strategic planning processes. The evolution of social media is a new opportunity how to engage customers in corporate communication, gain their loyalty and turn …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace