Bc. Jana Solčanská

Bachelor's thesis

Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky

New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje důlěžitosti řízení vztahů se zákazníky a jeho novému fenoménu sociální řízení vztahů se zákazníky. Zákaznická spokojenost a zkušenost s firmou se stavá důležitou součástí firemní strategie. Evoluce sociálních médií je novou příležitostí jak zapojit zákazníka do firemní komunikace, získat jejich loajalitu a změnit je v takzvané spřízněné obhájce firmy. Poukazuje jak mohou …more
Abstract:
This thesis aims to explore the new way of understanding customer relationship management known as social customer relationship management. Customer satisfaction and experience has become a major factor in the corporate decision-making and strategic planning processes. The evolution of social media is a new opportunity how to engage customers in corporate communication, gain their loyalty and turn …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Tereza Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication