Počítačová 2D hra typu RPG - Začarovaný les – Tomáš Zlatohlávek
Tomáš Zlatohlávek
Bakalářská práce
Počítačová 2D hra typu RPG - Začarovaný les
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tvorbě počítačové 2D RPG hry s názvem Začarovaný les. Bude v ní nejprve představen C# framework MonoGame, který tato hra využívá a rozebrány jeho hlavní části, které jsou při vývoji této hry využity. Rovněž budou rozebrány klíčové části kódu samotné hry. Zdrojový kód lze nalézt na uložišti Github, kde je kompletně dostupný, stejně tak i příručka a dokumentace hry. Tato práce …víceAbstract:
The bachelor's thesis is devoted to the creation of a computer 2D RPG game called Enchanted Forest. It will first introduce the C# framework MonoGame, which this game uses, and analyze its main parts, that are used in the development of this game. Key parts of the game code itself will also be broken down. The source code can be found on the Github repository, where it is fully accessible, as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Panuš, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zlatohlávek, Tomáš. Počítačová 2D hra typu RPG - Začarovaný les. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Produkce v průmyslu vývoje počítačových her
Hana Kretková -
Vývoj počítačových her pomocí knihovny MonoGame
Mikhail Borisov -
Vliv počítačových her a aplikací na žáky s poruchou autistického spektra
Monika Winklerová -
Vývoj počítačových her v enginu Unity
Dominik Kolouch -
3D Grafika pro nezávislý vývoj počítačových her
Michal Mann -
Porovnání herních engine pro vývoj počítačových her
Ayman Abdullah Jawhar -
Proces verzování a modulární Git klient pro vývoj počítačových her
Václav JIRÁK -
Vývoj počítačových her pro virtuální realitu s důrazem na jednoduchost a dostupnost
Matěj Minařík