Bc. Martina Hrnečková
Bachelor's thesis
Situační analýza hotelu Churáňov
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na situační analýzu hotelu Churáňov. Cílem této práce je analyzování nejvýznamnějších faktorů vnějšího a vnitřního prostředí, které na hotel působí. Pomocí zvolených metod, jako je STEP analýza, Porterův model pěti sil, strategická mapa, analýza konkurentů, analýza zdrojů specifických příležitostí, dotazníkového šetření, zjišťující spokojenost zákazníků a shrnutí výsledků …moreAbstract:
This bachelor’s thesis is focuses on situation analysis of hotel Churáňov. The target of the thesis is to analyse the most important factors of external and internal environment, which effects on the hotel. Using the methods as STEP analysis, Porter´s five forces model, strategic map, competition analysis, analysis of the specific opportunities sources, inquiry research finding out the clients satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/ulbk6/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bohdana Bílková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout