Ulviyya Movla-zada

Diplomová práce

Digital marketing trends in food and beverage industry

Trendy digitálního marketingu v potravinářském a nápojovém průmyslu
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na trendy a nástroje digitálního marketingu používané v potravinářském a nápojovém průmyslu v Ázerbájdžánské republice. Cílem práce je zjistit, které digitální marketingové nástroje se dnes v potravinářském a nápojovém průmyslu nejčastěji používají a které z nich jsou skutečně efektivní. V práci je využita jak optika spotřebitele, tak optika producentů. Zvláštní důraz byl …více
Abstract:
The Master thesis focuses on the digital marketing trends and instruments used in Food and Beverage industry in Azerbaijani Republic. The aim is to find out which digital marketing instruments are mostly used in food and beverage industry nowadays, which of them are really effective for both, consumer and producer’s sides and which of them most probably will be used in the future in Azerbaijani Republic …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79737