Digital marketing trends in food and beverage industry – Ulviyya Movla-zada
Ulviyya Movla-zada
Master's thesis
Digital marketing trends in food and beverage industry
Trendy digitálního marketingu v potravinářském a nápojovém průmyslu
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na trendy a nástroje digitálního marketingu používané v potravinářském a nápojovém průmyslu v Ázerbájdžánské republice. Cílem práce je zjistit, které digitální marketingové nástroje se dnes v potravinářském a nápojovém průmyslu nejčastěji používají a které z nich jsou skutečně efektivní. V práci je využita jak optika spotřebitele, tak optika producentů. Zvláštní důraz byl …moreAbstract:
The Master thesis focuses on the digital marketing trends and instruments used in Food and Beverage industry in Azerbaijani Republic. The aim is to find out which digital marketing instruments are mostly used in food and beverage industry nowadays, which of them are really effective for both, consumer and producer’s sides and which of them most probably will be used in the future in Azerbaijani Republic …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79737
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2020
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Marija Zlatić
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79737
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Implementace systému BOZP ve firmě zaměřené na prodej, provoz a servis nápojových a potravinových automatů
Radek Slovák -
Frekvence využití a sortiment nápojových a stravovacích automatů na základních a středních školách
Václav SCHWARZ -
Reklamy zaměřené na dětské potraviny a nápoje v českém televizním vysílání
Zdeněk FUČÍK -
Stravování žáků 2. stupně v rámci školy a školní jídelny
Hana Dupalová -
Development of a technology for crystallization and spray drying of saccharides and salts in the food industry
Damla Avci -
The application of a subscription-based business model in the food and beverage industry
Aiman Al Masani -
Copyright protection of artificial intelligence outputs
Benedikt Vala -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch