Pomůcka pro mentálně postižené – Vendula SEIFERTOVÁ
Vendula SEIFERTOVÁ
Bakalářská práce
Pomůcka pro mentálně postižené
Aids for the mentally handicapped
Anotace:
Cílem mojí práce bylo vytvoření pomůcky, která usnadní komunikaci mezi dítětem s emocionální poruchou a člověkem, který s ním pracuje. Výsledný produkt EMOTIO obsahuje šest dřevěných figurek, které mají podobu lidských postav a jejich charakter je inspirovaný především P. Ekmanem. Ve své práci jsem se snažila ztvárnit šest základních emocí, se kterými se dítě setkává nejvíce, a nejsou podtrženy žádnou …víceAbstract:
The aim of my work was to create a device that facilitates communication between a child with an emotional disorder and the person who works with it. The resulting EMOTIO product contains six wooden figurines that take the form of human figures and their character is inspired primarily by P. Ekman. In my work, I have tried to portray the six basic emotions that a child encounters most and are not underlined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Siebert
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEIFERTOVÁ, Vendula. Pomůcka pro mentálně postižené. Plzeň, 2021. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Design / Design, specializace Produktový design
Práce na příbuzné téma
-
Autismus - Aspergerův syndrom
Lenka ILLEŠOVÁ -
Vysoce funkční Aspergerův syndrom: handicap nebo dar?
Jan Rýdl -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková -
Emoce a násilná trestná činnost
Kristýna Junová -
Subtest Líná Džina: Ověření metody pro měření schopnosti rozpoznat emoce z intonace u dětí mladšího školního věku
Karolína Umová -
Emoce a jejich vliv na spotřební chování.
Vendula Větrovcová